Nu är den här!

Nu har jag fått min iphone som ett brev på posten idag wwiii!!
Men hur fan får man igång den då?...hmm hade jag gått teknisk utbildning?...inte vad jag kan dra mig till minnes av just nu tydligen.


en liten tillbaka blick:

Lördag
i lördags så umgicks jag med mammi hela dagen och vi strosade fram på stan mest och ögonshoppade (måste hålla i pengarna till 5 oktober då bär det av till göteborg, längtar så..) och på kvällen så mötte jag upp Malin på sandy´s fik för att invänta bion som vi skulle se kl 21.00, vi såg inglorious basterds med Brad Pitt, tyckte att den var riktigt bra. efter bion så träffade jag hampus och Julia utanför olearys bytte några ord för  att sedan knalla hem för lite sömn. 




Söndag
Då firades min morbror Mats för att han fyller 50 år så de blev middag hemma hos mormor och morfar, med mat efterrätt mer kaffe och lite tårta såklart, gud vad mätt jag blev! Senare så åkte jag och mamma till en outlet med lite roliga kläder, så där blev det inte bara ögonshopping utan hederlig de va ju ett brapris shopping.


Puss o hej


Kommentarer
Postat av: mango

hampus och julia?? vilka :D där tillsammans?? va?? ööö??

2009-09-23 @ 10:05:10
Postat av: emmi

ja delade inte ni på allt du palm och hampus ;) nej de var inte där tillsammans de var där med varsin kompis men nu har du träffats för första gången :)

2009-09-23 @ 21:13:47

    Kommentera Här..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0