Underbar dag med shopping

Dagen började med en lång bussresa första 2h var humöret på topp men sen så började tålamodet tryta efter Norrköping, som tur va hade jag och Emelie rustat för resan, jag hade fixat äggagegga mackor och Emelie hade fixat hallongrottor och en liten vinare :) men till Sthlm kom vi tillslut och här träffade vi 4 Värmlandsgodingar! Lite tjöt blev det men sen ut i shoppinglivet så fort som möjligt. Jag fick tag i ett par boots jag sucktat efter och ett par leggings + halsband och halsband :). Hela kvällen har vi suttit i relaxen och tjötat och druckit gött och ätit kex. Meee like :) Såg ni idol förresten??!! Erik är ju helt fantastisk jag älskar hans röst och låtvalet var toppen! De bästa är att vi bor på samma hotell som idolerna :P kanske ser någon av dem vid frukosten imorgon ;) Nej nu ska här sovas puss

Kommentarer
Postat av: Mango

tjena fan!!

du har juh gått in riktigt seriöst med bloggandet nu ser jag!! meen detta kan du väl inte gjort själv, lr?? snyggt iaf :D lite bättre än våran.. inte okej!!

2009-11-07 @ 05:05:20
URL: http://mangopalm.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Mohahaha den är grymt snygg! Nej jag har inte den kunskapen fick hjälp av candis hennes ikon ligger till vänster i bloggen, jätte duktig är hon.

2009-11-09 @ 09:52:26

    Kommentera Här..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0