Känner mig si så där...

Idag så har jag lunchat med mamma på ikea alltid lika gott med köttbullar och en mousse till efterrätt! På eftermiddagen så började jag känna mig lite hängig, så ikväll så har jag bara varit hemma hela kvällen och gjort massa matlådor och vilat. Ibland så kan jag vara så trött så jag känner mig sjuk, men det är väl kroppen som bara säger att det är dags att ta det lugnt och vila helt enkelt.
På tv:n som har gått varm ikväll så har det visats: halv åtta hos mig, just nu är det ullared och sen så var det ett program om mammor till mördare, såg reklamen till det programmet och jag känner på mig att det kommer rinna lite tårar då om jag orkar se det:P

I övrigt så måste jag säga att jag är väldigt stolt över mig själv! jag har gjort en sak som jag aldrig trodde jag skulle våga! jag är ofta en ganska försiktig och passiv person men innan helgen så visade jag raka motsattsen för mig själv, vilket stärker självförtroendet lite :) hi hi.... NÖJD!!

Snart ska jag lyssna på vad min kropp behöver och det är... SÖMN!!


Puss Puss

Kommentarer
Postat av: ina

Go GIRL!

2009-11-16 @ 22:00:13
Postat av: Julia

Jag kollade på mamman till mördaren och grät. som ett litet barn. de va de värsta nånsin. btw, ja tror du har känt dig så för de kändes så ensamt i lghtn idag när inte jag vart där ;) Kram på dej snäckis

2009-11-16 @ 23:31:37
Postat av: Julia

..förresten, ullaredsmänniskorna är tragiska.

2009-11-16 @ 23:32:25
Postat av: Tommy plastpappa

Hej sötnosen.

Som jag sa i telefonen, så impad av ditt mod! Jobba på så kommer det ännu mer och bättre framöver.

Love

Tommy

2009-11-17 @ 18:03:45
Postat av: Emmi

Julia: jag tror också det var därför det känndes så igår du måste va här! :)



Tommy: Ja jag får nog göra det, jag kommer rocka! :D



Ina: I will!!!

2009-11-17 @ 20:42:55
Postat av: Beck

Man får vara hängig ibland och... du är tuffare än du tror min vän. ;) ibland behöver man bara en liten push.. Och om du pratar om vad jag tror du pratar om så... YEEY!!!



puusss

2009-11-18 @ 13:41:22

    Kommentera Här..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0