1 Advent

Lördagskvällen blev mycket lyckad, tack Jossan för en kul kväll! och tack för bulan som din dörr gav mig, vem har ställt den dörren där? dum placering om man frågar mig :D ha ha!

Idag så vaknade jag sent! usch! hatar när nästan hela dagen har försvunnit pga sömn. Men men jag och lillebror studsade upp och drog oss in till staden för lite shopping inför pyntet hemma (försök nummer 2), gick lite bättre denna gång :), Var mycket aktiviteter ute i Jönköpings stad, en tomtestuga för barnen, glögg och pepparkaor till höger och vänster, live musik m.m alltid kul när de händer lite i staden. missade tyvärr att gå ner och kolla när mörkret hade lagt sig vilket var synd, är ju extra mysigt att se när alla ljus och lampor är ända och glimmar i mörkret .
Skyndade hem för att fixa en adventsfika hemma hos mig, glögg och de hembakade lussekatterna och pepparkaorna. Blev jättemysigt med alla ljus som var tända. 

Snart bär det av ut i mörkret för lite frisk luft och promenad. 

Puss puss


Kommentarer
Postat av: Ina

Va mysigt det låter! Saknar dig min vän!

2009-11-30 @ 19:44:57
Postat av: Emmi

Jag skanar dig med Ina skulle vilja haft dig här nu, men vi laddar för januari 2010 :)

2009-12-02 @ 10:48:15

    Kommentera Här..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0