dan före dan före dan före doppare dan

Hmm blev det rätt nu :P aja de är snart jul i varje fall!! tjoho! har varit fullt upp med stök och bök de senaste dagarna innan jag tog tåget mot en nordligare stad (Fagersta), så nu sitter jag här och myser med pappa :). Under helgen så han jag med en filmkväll, julklappsinslagnig, städa och sopsäcks race :D, vi var fyra uttråkade själar som satt hemma mitt i natten och pratade och då kom vi på den lysande iden kl 02,30 på natten att vi skulle ha sopsäcks race i stadsparken, för det är ju så jäkla roligt att åka pulka men iomed att vi inte hade pulkor så tar man vad man haver... alltså sopsäckar! och de lider min häck av nu ha ha den är blå,svart,röd,gul pga allt vi körde på :P men kul va det!

Igår så tog jag som sagt tåget norr ut, fört hade jag tänkt att jag skulle ta bilen upp men de vvarnar ju för så mycket snö och storm till höger och vänster så jag kom fram till att tag år lite tryggare, men tyvärr så har ju tågen en tendens till att vara försenade och missa tider till byten med andra tåg, så jag blev sittandes i västerås i två timmar :(

Ne nu ska det bli lite mat!

Puss och hej!

Kommentarer

    Kommentera Här..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0