Trött!

Godkväll!
Har ägnat eftermiddagen/kvällen åt att vaccinera mitt lilla monster till katt, fick skjuts av Brewitz till vetrinären, mycket tacksam för detta, hade varit jobbigt att släpa 6kg katt upp för bergsbackarna här i stan. (vetrinären tyckte att han borde gå på diet! men han har ju bara lite bebis hull anser jag! :P ha ha)


Sedan så blev de soffhäng med filmen Johan Falk hos Brewitz, vet inte vilken i ordningen de va. Så nu har vi bestämt att vi ska ha Johan Falk träff en gång i veckan för att se resten av filmerna i serien (hörde en man som hade en herrklubb så vi kan kanske starta en kvinnoklubb eller snarare en flick/tösa klubb). För övrigt en mycket bra film längtar till nästa vecka redan.... kanske ska se en i smyg emellan för att jag inte kan vänta så länge till nästa :P.


Imorgon blir en gooo dag de känner jag ända ut i fingrarna :) får se om jag har rätt imorgon.

trötter puss    

 

Kommentarer
Postat av: Beck

hahaha..va roligt att han tycker han borde gå på diet.

2009-10-16 @ 11:57:46

    Kommentera Här..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0