Swoooschh

Herregud vad dagarna går fort! Söndagen va ganska degig, blev en lägenhets visning och en promenad. Men där emot måndagen blev ösig, jag och älskade mammi hoppade på ett tåg 07.40 som tog oss till den underbara shoppingstaden Göteborg, och som vi älta shopperskor uttrycker oss vi måste löpa något direkt sp vi bryter isen och handlar lättare sen. Ha ha vilket jäkla sjukt resonemang. Men vi levde upp till det mottot, för hjälp vad korten gick varma i butikerna. God mat och fika blev de ju också :) resultatet av dagen kommer senare. På kvällen så kom Brewitz och hämtade mobilen och såg på husfruar, sista avsnittet :( buhu. Tisdagen blev de mycket pyssel gjort hemma, fixade lite olika ramar som jag borde ha gjort för länge sen, men så fort jag ska göra något så går självklart maskinen sönder som jag använder, men de ska jag fixa idag. Idag så har jag bokat dejt med morfar för lite pizza ätning och en lugg klippning ( ser inte it längre). Kram

Kommentarer
Postat av: kristina

Du har det att bra du stumpan! Saknar dig! Kramar!

2009-10-07 @ 12:18:09
Postat av: Emmi

Ja livet är ganska kul ändå :) håller du inte med?

2009-10-07 @ 23:03:56

    Kommentera Här..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0