Stress stress stress

Gårdagen blev stressig mellan mina aktiviteter så han inte skriva något här tyvärr, men de får bli nu :D

igår så var jag och lunchade på stan med älskade mamma en rejäl schnitzel fick de bli mmuumms. sen så strosade vi runt och kollade efter allt och inget, fick med mig ett par leggings hem och mina stövlar som jag lämnat in för lagning.

Mötte sedan upp Becka och Mattias på A6 för en liten sväng där också. Sen blev de racerfart hem för att förbereda inför kvällen, jag Becka och Elin skulle gå på modell för en dag. Jag åkte hem till Becka där vi blev upphämtade med limousin och blev körda till stället vi skulle vara, där väntade 30-40 min väntan för att få bli sminkade, och när jag väl var färdigsminkad så såg jag ut som en fågelholk i ögonen hmm... vi fick vänta ytterligare ca 30 min för att sedan få ta korten som tog max 4 min. sedan så fick man gå igenom bilderna efteråt och välja de man ville ha om man ville ha några... men jag såg ju ut som om jag var 80 år! ljuset hamnade så dumt på mina ringar under ögonen så det såg ju ut som om jag var hur gammal som helst! ha ha jag skyller på fotografen för modellen var det inget fel på :P

Efter så träffade vi Sigge efter kort tagningen, han och en kompis var och festade på harrys så jag följde med dit för lite party! hade kalas kul!

Idag så har jag och Sigge varit på stan och letat efter hallowen dräkt till honom, han fick bli polis med handklovar, revolver och pilotbrillor... cooling! och nu så ska jag göra mig redo för min fest jag ska på ikväll, gissar på att Julia kommer snart så vi kan börja bli så där tjejiga och byta om 30 ggr innan vi bestämmer oss för vilka kläder vi vill ha :) sitter och poppar lite för att komma i stämmning!
Tror kvällen kommer bli kanon!


Två modell brudar redo för plåtning!


Party folket! (ni ser ju hur jäkliga mina ögon ser ut! hmm...ser sjuk ut!)

 
Ha en kul kväll! för de ska jag!

Puss Puss

Kommentarer

    Kommentera Här..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0