Söndag

Helgen har varit underbart trevlig, lilla pappsen har som sagt varit här och det är alltid lika mysigt. Efter buffen igår så gick vi och hyrde en film och kurade ner i soffan. kommer inte ihåg vad den hette ...men den var bra, den handlade om jordens undergång :D... herregud vilket minne alltså!

Idag så har vi fixat lite med ny gardin i köket, blev riktigt bra. Senare under eftermiddagen så åkte han hem och då var de dags för nästa söndagsaktivitet en fika med Josefin och som de senaste gångerna jag har fikat så hamnade vi på coffe house by george.... herregud vilket fika monster jag har blivit!!! tur att man har börjat på friskis och går sina promenader så de blir plus minus noll (hoppas jag hi hi). Blev sittandes där och fika i närmare 3,5h, de var verkligen trevligt alltid kul att träffa lite nytt folk :)

Under kvällen har jag suttit mest framför datorn, betalat räkningar (alltid lika kul :)) zappat runt på olika hemsidor, och lyssnat på lite musik och allmänt njutit av söndagskvällen.
Kan även berätta att inom kort så hoppas jag att bloggsidan snart kommer se lite annorlunda , ska bli kul och se om ni tycker den blir bra :)

Här får ni se vad jag har handlat in för fint de senaste dagarna och en katt som har fått en ny kompis:


Gott Gott de smakar jul!


Me like!


Me like again!


En lycklig Lexus som fått present av mormor Catarina :D



Ne nu ska jag försöka se slutet på love actually är en lite småhärlig film tycker jag :)
Puss på er alla

Kommentarer

    Kommentera Här..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0