Pappa är här!

Igår så blev det ett varv eller två på stan, har ju fått lön nu så måste kolla vad den kan spenderas på :)
Jag var även och handlade lite mat och förberedde för helgens hemliga gäst.... pappa! under kvällen blev de mat, idol tittande, lite vin med ost och kex till. Jag älskar ost och kex det är mitt nya lördagsgodis!

Idag lördag så har vi pratat pratat pratat, blir ju så när man inte ses så ofta, man har ju några månader att ta igen då. Nu ska vi snart in en sväng till stan och kolla läget och senare ikväll så ska vi ut och äta mongoliskbuffé MUMS! kanske hyra en film eller möjligtvis gå på bio. Är alltid lika mysigt när pappa kommer och hälsar på :D

Hoppas eran helg är/blir bra

Kram

Kommentarer
Postat av: Ina

Va kul! Ha en hel mysig helg med pappsen...hälsa!

2009-10-24 @ 20:18:26
Postat av: Pelle

Ost later inte nyttigt emmelie, du vet vad vi kommit overens om ang dieten!



Gott att du kommit igang med bloggandet sa vi har full koll pa vad du gor!



Puss puss sot

2009-10-25 @ 05:13:58
URL: http://mangopalm.blogg.se/
Postat av: Emmi

Han hälsade tillbaka till dig Ina!

Jag vet att jag skulle vara i min ultimata form när vi ses nästa gång och det är ju den jag jobbar på!

I know tycker själv att jag har blivit ganska duktig, allt för er pojkar små allt för er ;)

2009-10-25 @ 23:19:37

    Kommentera Här..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0