onsdag kväll

Gav mig iväg efter jobbet för att köpa en ny häftpistol till mina projekt i hemmet, lyckades ha sönder min under gårdagen när jag fixa och trixa. Han även med att gå in i hobbyaffären för att köpa lite latinsk text till min tavla. Sen fick jag skynda hem för att beställa pizza till mig och moffa för att sedan bänka oss framför halv åtta hos mig och Bonde söker fru, de va ingen bonde som föll mig i smaken den sötaste av dem var ju en tjej! :) och nu sitter vi och tittar på mitt favorit program Grand designs, älskar att se när husen byggs och utformas från dag till dag, tänk sen när man själv kanske kan få chansen att bygga ett hus, bestämma hur varenda liten vinkel ska se ut, när jag har så mycket pengar så att allt kan kosta vad det vill...hmm.. Hallå!! du rika kar där ute som läser detta jag behöver dig till giftermål för att ha råd att bygga mitt projekt och eventuellt lite kläd/inredning och skönhets innköp! hör av dig på 07X-XX8XX4X jag väntar ditt samtal :D Kram

Kommentarer

    Kommentera Här..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0