Onsdag! halva veckan avklarad :)

Onsdagen innehöll levande ljus, frallor, massa popcorn, Bonde söker fru och Greys. Tack brudar för ikväll!
Är lite halft beroende av chai latte just nu så har försökt leta upp pulvret eller syrupen som man använder till den drycken, men antingen så finns det inte eller så är de slut, tror stan har fått chai fnatt :) så jag gick till ett fik och köpte mig en take away istället. Tror jag ska skicka bud från Karlstad för att få tag i en sådan där chai burk.


Funderar en hel del på vad som är meningen med livet egentligen, finns ju så mycket alternativ! lite för mycket möjligheter och ideér kan jag tycka ibland. känner mig yr... över allt möjligt, ibland vill jag bara sätta mig ner och andas... hinner jag med det tro eller missar jag något då kanske.. eller är de precis de jag borde.. andas och rensa hjärnan lite.
Tror att det bästa är om jag låter ödet avgöra det åt mig och jag får bara rida med denna våg som sveper fram och kallas livet, tycker den metoden har funkat ganska bra hitills :)

Nej nu skenade jag iväg med tankarna, tror jag får bädda ner mig själv och tankarna för natten snart :)




En sådan här burk vill jag ha! + att den är snygg att titta på.

Puss






Kommentarer

    Kommentera Här..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0