Nej tack till kaffe

Drick inte kaffe för sent! Känner att jag är jätte trött men huvudet säger något annat :)
Bjöd hem Hampus och Sigge på lite måndagsmiddag, hade tvätt tid idag och de är ju så tråkigt och tradigt! och för att göra kvällen lite roligare så bjöd jag hem dem.
Blev massa prat om gamla klasser på högstadiet (sigge och jag gick i samma klass) så till slut så kom de fruktade skolkatalogerna fram, ha ha vad man såg ut!! och alla andra med :P blev mycket skratt och minnen, stackars Hampus som knappt förstod vad vi babbalde om.
Resultatet är att tvätten blev ren och kvällen lyckad precis som planerat.
 
Men nu är jag verkligen trött så får bli mer srivande en annan kväll.

Puss och Kram

Kommentarer

    Kommentera Här..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0