Men va fan!

Nu jäklar så är luggen klippt, tack Emma för att du gav mig synen tillbaka! jag han även att ragga upp ett nummer hos frisören som kan skapa lite nytt umgänge, vi hörs snart för en fika ;) stövlade sedan vidare mot friskis för att möta upp Julia vi tänkter att vi skulle gå till olearys för att se matchen mellan HV 71 - FBK,  tog en macka och öl ( okej då cider för min del) och småpratade lite, när period två var slut och i matchen stod det 5-0, hur kunde detta hända!?? så bestämde vi att vi skulle gå vidare, tog oss ända till andra sidan gatan för en latte med negerboll på coffe house by george blev sittandes där till halv elva, de stängde visst tio.. än en gång så swooschade tiden :) får även reda på att matchen slutade 8-0 fasen vad pinsamt! ligger nu och gosar med kissen han blir så himla kelen när han varit själv länge.

Nej nu blir de lite bilder från måndagen med mamma 





Ja detta va ju då en liten skörd av måndagens lilla utflykt (tro mig det finns mer) och som ni ser så går de flesta färger i den mörka tonen svart/grå.


Dagens outfit va denna (ja den är tagen på en toalett där en kar nyss varit och gjort sina behov, för sittsen är inte nedfälld):

                                       


Såg förhandsgranskningen nu och såg att bilderna ligger ju förjäkligt men orkar inte fixa de nu


Godnatt over and out


Kommentarer

    Kommentera Här..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0