Lite dåligt med bloggande några dagar

Nu har de gått någar dagar sen sist.
Torsdagen bestod av en höstpromenad och mysig filmkväll med Becka, vi såg P.S i love you den var väldigt bra och den var svår att inte fälla en tår tilll.

Under fredagen så blev de en sväng till tattueringsstudion med Emelie för att kolla lite motiv och fråga lite om placering på tattuering. Efter det så bar det av till närmsta after work ställe, vi va dock lite tidiga (15.15) så vi fick betala fullpris fram till 16.00, men vad gör man inte när fredags feeeelingen kommer över en :), under eftermiddagen så slöt mamma och tommy upp för några after work glas också. På kvällen så åkte jag hem för en seg fredagskväll i soffans tecken, men tjii fick jag telefonen ringer och en glad hampus undrar om vi ska slappa ihop istället, och så fick de bli, någon timme senare ansluter även sigge, så de blir kaffe och ballerina hela kvällen/natten lång tills vi innser vid halv två att vi är sugna på glass, så vi beger oss iväg till max för att stilla vårat sug.

Lördagen bestod av vin drickande med Emelie igen (fick mer smak sen fredagen), de slutade med att vi skakade våra små lurviga på Oleary´s, super kul kväll! va något jippo för madonna tror jag också för de slängde ut skivor och t-shirtar i "publiken". 

Idag så har jag inte gjort något alls! de lät väl kul? :) jag har inte ens ätit en kanelbulle på kanelbullensdag! Har laddat inför imorgon istället, för då ska jag och mamma åka till göteborg och göra stan osäker med våra vilda shopping bravader, får se om jag hittar något  höst kul resultatet får ni se imorgon.





Puss


 


Kommentarer
Postat av: mango

seer nice ut dar hemma! borjat festa som forr i tiden ;) hall igang!! vi sag "ps i love u" igar ;) kandes lite gay men men.. grymt bra film ar det!!

2009-10-08 @ 12:44:16

    Kommentera Här..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0