Internet har inte funkat och snö?

Skulle blogga igår sen jag varit seg med uppdateringar senaste dagarna, men vad händer internet strejkar så får lägga in de inlägget senare idag. Lyckades försova mig i morse låg så skönt och snarkade, lyssnade på smattret mot rutan från regnet, inser att jag borde gått upp för 40 min..... Panik! Drar upp rullgardinen och det är inte bara regn utan stora vita snöflingor,mysigt :) men var har jag min vinterjacka.. De får bli kvällens projekt att leta upp. Kram

Kommentarer
Postat av: mango

Fan va gott med snö! ut å sladda med pv:n ida då!

2009-10-13 @ 10:20:40
URL: http://mangopalm.blogg.se/
Postat av: Kristina

Oj snö! Hoppas du inte slira runt för mycket påväg till jobbet:P?

2009-10-13 @ 10:26:02
Postat av: Julia

tydligen så strejkade internet lite överallt i sverige igår kväll.. vet inte om de kanske hade me de o göra?? :)

2009-10-13 @ 21:58:56
Postat av: Emmelie

Fidde: Jag ska försöka få bussen att gasa lite extra i kurvorna och dra handbromsen.

Ina: De blev stövlarna med grov sula idag!

julia: ja har hört att nästan alla .se adresser krånglade igår efter tio. :P

2009-10-13 @ 23:08:22

    Kommentera Här..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0