Humöret är på topp!

Ja som jag tidigare nämnt så var gårdagen fullspäckad, tog mig till stan efter jobbet gick och köpte mig en syrupflaska med smak chai, nu jäklar ska jag göra egna chailatte här hemma! men de dumma är att instruktionerna står på engelska... tolk någon? :D sedan så mötte jag upp flickorna Ida och Brewitz för en fika på coffe house by george, blev sittande där i ett X antal timmar mycket mysiga och tjötiga, försökte planera in lite festande någon gång framöver, slutade nästan med att vi skulle ses i december :/ men lyckades med lite tryck och omstrukturering få in de lite tidigare, fikan kom till sitt slut och jag skulle trampa vidare mot nästa möte.
Tog mina kliv mot Malins tempel 
(gick dessutom så jäkla drêt vilse på kålgården när jag var påväg dit!! herregud säger jag bara men efter lite bänk kramande och några tröstande ord från mamma så tog jag styrkan till mig för att hitta rätt :D ha ha) där fick jag äntligen fila ner mina monster naglar och titta på en konstig film.

Idag så körde jag ett varv med dammsugaren och moppen, förbereder så de blir lite fint inför att pappa kommer imorgon och hälsar på mig imorgon, kan ju säga att jag saknar min lilla städpatrull, hade dem heltidsanställda under nästan 6 månader, de är billiga i drift och med ROT avdraget som finns idag så blir de ingen kostnad alls! behöver ni deras hjälp så kan ni kontakta mig jag är deras agent och har referenser till dem, de är så otroligt eftertraktade så väntetiden är lååång, närmsta inbokning kan göras i Maj.



Lägger ut lite inspererande bilder som kanske tilltalar er att hyra dessa gossar







Har även hunnit haft pantertanter möte/kvinnoklubben idag :P fick bli torsdags film med goding Emelie. vi såg Twilight för hundraelfte gången för min del och första gången för Emelie men hon blev lika såld som jag är, jag lyckades! Vi han även med en hel del skratt men även tårar i denna glädjens dag ha ha.

Neee sköt om er alla
Kram Kram


Kommentarer
Postat av: mango

Vilken marknadsföring!! glöm inte att vi även rengör våra kunder i en varm dusch om så önskas!!



att du lyckas gå vilse i jkpg!! detta är en skam!! till och med pelle börjar kunna orientera sig... eller njaaa knappt.. jag litar ju inte 100 % på det riktigt ;)



ser framemot New moon! kommer nog snart på bio tror jag...

2009-10-23 @ 11:06:03
URL: http://mangopalm.blogg.se/

    Kommentera Här..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0