Godafton!

Gissa vad jag har gjort idag? :).... fikat precis som vanligt ha ha, om någon skulle fråga vad jag har för hobbys så skulle jag svara FIKA!
Spenderat kvällen med Becka och sett på film och svullat i diverse onsdags mat/fika.

Fått några samtal senaste dagarna... inser att jag saknar mina små tuffsar väldigt mycket som är ute i världen och reser. Lite kaffe stunder vi hade, lite tjafs vi hade, och raj raj stunder :D, men men de är snart hemma igen och då har jag massa tid att hinna reta mig på dem... längtar tills den stunden när man väntar på att deras plan ska landa på arlanda igen och man tycker tiden står still när man är i vänthallen för att få träffad de solbrända, galna och supervältränade pojkarna:P hi hi.

och en till som jag saknar är min lilla värmlänning, är glad att jag var så mycket i värmland under sommaren känns som man fick upp kontakten mycket mycket bättre nu igen, är så glad för det, och den ska vi se till att vi behåller nu! :) så jag kommer antagligen upp och julhandlar framåt.


Nu ligger  jag och lyssnar på den här låten, min favorit myspys låt.


                                           


(P.S om ni inte kan se designen så tryck F5 då ska det rätta till sig)

Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Pelle

Betyder detta att vi fixt skjuss hem från sthlm den 7 Maj?

Okey, 20 Ringit så tar vi det!



Sakanr ju dey oå gumman! speciellt när inte allt är som vanligt här ner och det är mycket kontakter med sverige (och danmark)(hatar danmark) (dom har billig öl där oxå)



Puss från osss vid ekvatorn!

2009-10-29 @ 18:12:33
URL: http://mangopalm.blogg.se/
Postat av: Ina

Saknar dig me! Å vi ska ses så mkt nu! PÖSS!

2009-10-29 @ 20:17:11
Postat av: Emmi

Lätt jag ska försöka få ensamrätt på er på arlanda, inga föräldrar eller nära och kära... jag hämtar er!

2009-10-29 @ 22:54:10

    Kommentera Här..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0