Fredag

Slutade tolv som vanligt på mina underbart korta fredagar, tog mig hem snabbt med lite skjuts och somnade direkt! men vaknade lagom till after work time *puuhh*. Stolpade ner till stan för att köpa lite blommor och ljus till mamma efter hennes önskemål innan jag gick till resturang hemma. After worken började 17.00, jag var på plats kl 16.50 och kön hade redan börjat växa sig lång, tog mig en plats och väntade in resten av umgänget. Prick 17.00 så kommer två solstrålar gåendes på gatan ,Emelie och Erik. Just då öppnade restaurangen så vi kunde springa in som yra höns allihopa och slåss om ett bord, vi fick det absolut bästa ;). Buffen var helt fantastiskt god och även vinet såklart! så dit får man gå fler gånger om man är i tid vill säga. efter ett tag så slöt en tjej som heter Sandra upp, mycket kul prick :) så vi satta och pratade och skrattde tills de slängde ut oss för att de skulle komma gäster som var bokade och viktiga... hmm löjligt :P
Så jag tog bussen hem till mamma och Tommy för lite fortsättning på fredags myset. Ska hjälpa dem att städa och tipp toppa till huset tills visningen på söndag, så det är bara att kavla upp ärmarna imorgon och köra hårt tills allting glänser. Sedan så blir det en kväll i vinets anda igen med Rebecka imorgon kväll, NICE!



Godnatt puss

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Och nice var det sannerligen!! hehe... Tack för en mycket trevlig afton:P

2009-10-11 @ 21:09:18
Postat av: Anonym

2009-10-13 @ 08:55:17
Postat av: Ka

2009-10-13 @ 08:55:29
Postat av: Emmelie

Tack själv de blev ju kanon!

2009-10-13 @ 23:05:38

    Kommentera Här..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0