Fredag - Lördag

När jag kom hem från jobbet igår så somnade jag direkt!! var så trött! sov från 14.00 till 18.00 sen va jag pigg pigg pigg! städa lägenheten och gick och handlade in all nödvändighet till kvällens idol tittande, efter halva idol så dyker en genomblöt Malin upp och ser de sista med mig båda har ju lilla Erik som en favorit.
Ger oss sedan ut i regn och rusk på lite trevligt äventyr under kvällen. några bilder kommer under söndagen.
Idag så kom Patrick och hälsade på mig så de blev en sväng på stan (som jag förstår att han hatar, men en kvinna har vissa behov att gå på stan så han fick stå ut!). Blev en lunch på Georges och sedan Bröllopsfotografen på bio... inte lika bra film som smala sussie men helt okej, jag älskar ju alla skådespelarna!


 

Ne nu ska jag vara social kram kram


Kommentarer

    Kommentera Här..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0