....

Livet kan vara så kort, livet kan vara så långt... man väljer själv hur det ska levas, hur man vill forma och vad man vill göra med det. Jag vill leva nu, jag vill ha roligt, jag vill tänka framåt, jag vill drömma, jag vill att vissa drömmar ska gå i uppfyllelse men inte alla, att få drömma är ju underbart! hur kul hade det varit om allt man drömmde om skulle gå i uppfyllelse..
Gillar mitt liv nu, njuter ut till fingerspetsarna! är så glad för alla människor jag har runt mig både nära och långt bort (geografiskt sett :) )

Efter pantertanternas filmkväll så har jag sett på rosabandet galan, ett stort antal tårar har rullat ner för kinden.
Det är bl.a därför man börjar tänka i de banorna.... vilket jävla bra och givande liv man lever, och att man ska vara tacksam för det man har och att man tar vara på det.




Puss Puss

Kommentarer

    Kommentera Här..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0