Egentligen gårdagens inlägg

Helgen bestod till stor del av städning under lördagen, hjälpte mamma och tommy inför visningen av huset som de hade under söndagen, blev en superstädning alla Emmelie började halv sju och var färdig vid sex på kvällen, men de va de värt för oj vad fint de blev!

Sedan så blev de mys/fniss/vin kväll med Becka och massa rattar och chipps (rosabandet rattar från ahlgrens bilar :P och inget annat) och det slutade med att vi satt och försökte se våran favvo film twighlight kl 03.00-05.00 hur svårt som helst när man är sååå trötta! så det slutade med övernattning för Beckis.

Vaknade alldeles för tidigt efter en så sen natt men jag var tvungen att gå upp för jag skulle på möte. efter de så blev jag bjuden på söndags middag med efterrätt hos Malin och Jakob var kocken och han hade gjort ett kanon jobb :) så tack för maten! tanken var att jag skulle städa och fixa det sista hemma men ack så fel jag hade, när jag kom hem efter min dag så ringer tommy och undrar om jag ska komma hem och umgås under kvällen och så fick de bli.

Idag har det inte gått i många knop kom hem lite senare än vanligt och satte mig vid datorn för att kolla runt lite på bloggar och dess designer och tvätta några maskiner.


Kram Kram


Kommentarer

    Kommentera Här..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0