Packar

Jag drar till stockholm i helgen!!
Jag och Emelie från Jönköping och Sofia, Lina, Annso och Lisa kommer med sitt tåg från Karlstad. Vi ska bli storstadsbrudar och bo på Södermalm hela högen :P ha ha, en riktig lyxhelg i tjejanda! jag har längtat till den här helgen, vi ska även se på buddy holly med Brolle på lördagen! kommer väl sitta som en liten 14 årig tjej och sucka av glädje när jag ser honom :D party party blir det efter det.

Hela kvällen har jag packat och donat, fixat lite med klänningar som ska med i helgen. Jag har en hur stor väska som helst! har med mig ca 10 ombyten :P men det är bättre att ha med sig för mycket än för lite det är mitt motto och det lever jag verkligen upp till den här helgen! skorna har putsats, klänningar lagats, smycken valts ut m.m.
Jag börjar känna mig redo, lite sömn med så är jag i toppform.

Han även med lite umgänge med Julia (dá vârmlänning) alltid lika nice med en lättare touch av värmländska att ha omkring sig, vi kom fram till att vi måste åka upp ihop någon helg och dra en party runda i K-staden. Men det blir väl närmare i december kanske lite julhandling med möjligtvis?

jag ska försöka uppdatera bloggen så gott jag kan via mobilen, och jag återkommer med bilder efter helgen.

Sov gott för de ska jag nu!



Puss Puss

Kommentarer

    Kommentera Här..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0