Mörkt..

Har nyss pratat med min pudding i Karlstad skönt att höra din röst igen gumman :D
Jag har varit så duktig och gått hurtigt runt sjön, tänkte att lite syre skulle göra susen för tröttheten. Det hjälpte lite lite men inte tillräckligt, de får nog bli en tidig kväll idag med. kanske ska gå till ett solarie och ha lite ljusterapi, sola med öppna ögon kan de funka? :P

Just nu så är jag så otroligt sugen på peppakakor, lussebullar, glögg och allt annat som har med julen att göra! tror jag ska ha tidigt lussebak i år, funderar att göra ett bak till helgen. det är ju redan 1 advent nästa helg, tiden har gått så fort den här hösten!

Åhhh nu smattrar det så där mysigt på fönster rutorna av regnet igen.... mmeee liiike!

Puss Puss

Kommentarer

    Kommentera Här..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0