Lördag

Igår så blev det en snabb sväng på after work för att sedan gå hem och få lite besök av lillebror, så de blev mys framför idol och lite tjöt med honom.

Idag så har de blivit lite städning och julpynt inför imorgon, hade inte så mycket pynt dock så två stjärnor och några stackars tomtar fick komma fram. Ska nog handla in något mer julpynt imorgon på julskyltningen :)
Vi han även ner en sväng på stan och kolla lite, mötte upp mamma och sprang runt som yra hönor, visste inte vad vi skulle titta på eller vad det var vi behövde, men det slutade med att både jag mamma och Adam handlade smycken från Laila Bagges smyckes kollektion :) blev så nöjd!
Dessa köpte jag som jag ska glittra i ikväll tror jag! coola eller hur?



Ringen fick jag som en tidig julklapp. Och de svarta örhängena köpte jag till mig själv som en julklapp hi hi :)



Nej nu ska jag börja förbereda mig inför ikväll, har grundat ordentligt med lussekatt och chailatte :P

Puss


Kommentarer

    Kommentera Här..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0