lite till snö.

Ja det kom lite lite snö idag på morgonen, så idag åkte vinterjackan på, det blev lite varmare än tidigare dagar i mina små tunna höstjackor. Men frågan är om jag kommer överleva när den riktiga vintern kommer... får gå och köpa mig en dunjacka om det blir 20 minus här i våran del av landet.

Har läst lite om baconsjukan och funderat på när det är min tur att vaccinera mig, vilket blir först i vecka 47 läste jag i dag på jnytt... jag gillar inte sprutor!! men jag ska klara det utan att tårarna rinner tror jag... jag kommer väl låta tuff tills den minuten kommer när det är dags att sticka mig med nålen, jag klara ju knappt att titta på när min katt blir vaccinerad

Nu får ni ha en bra dag för nu är min fika slut.

Puss


Kommentarer
Postat av: Sara - En dalkulla i Österrike

SV. Jag designade när jag bodde i Sverige också :)

2009-11-05 @ 09:38:52
URL: http://candis.se

    Kommentera Här..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0