Helgens upplevelser

Vilken helg så lyckad!
Lördagen började med ett rejält intag av hotellfrukosten... mmmmm... jag älskar hotellfrukost, pankakor, ägg, bacon, korv m.m och som vi misstänkte dagen innan så hade vi våra kära idoler som skulle äta lite frukost med. Man blir lite "kändis löjlig" ha ha. Efter det så blev det en sväng i södermalmskärnan, kollade va göta lejon låg bl.a.
Tog oss hem till hotellet och började göra oss i ordning inför kvällens föreställning Buddy holly.

Kom till Göta lejon vid 16.00 gick och satte oss med förväntningarna i topp, och vilken show de blev! den var super bra, musiken gjorde så att fötterna diggade av sig själva varken man ville eller inte, nästan synd att det inte fanns yta till att bugga lite på :D  de två timmarna bara flög förbi. Och Brolle är ju bara så jäkla snygg! puhh vilken het karl och rösten är de inget fel på heller!:) tror faktiskt att jag ska gå på showen igen när den kommer till Jönköping till våren.

Efter detta så gck vi till hotellet för att dricka lite vin och tjöta innan vi skulle gå och äta middag på varsit håll (Värmlands tösera skulle fira en vän som fyllde 25 i stockholm) så jag och Emelie gick och mötte upp två kompisar till henne, Julia och Julia ( kan ju säga att det var lätt att komma ihåg allas namn Julia Julia Emelie Emmelie). Efter middagarna så möttes vi alla upp på Underbara bar och festade hela natten och skakade på allt vi hade så att svetten flödade :P hur kul som helst! och en dj med bra smak.

Sista dagen idag har varit en seg dagen efter dag, åt frukost (åter igen med idoler :)) packade, åkte in till stationen, gick runt lite på gamla stan och sedan tillbaka till stationen för färden hemåt.

Så alla som medverkat under denna helg, nya som gamla bekantskaper ska ha ett stort tack! vi får se till att detta blir en årstradition som vi talade om.
Bilder kommer imorgon.

Godnatt puss och hej


Kommentarer
Postat av: pappa

Hej gumman det ser bra ut det här.Det är bara det att jag inte ser så bra jag kan inte få till fetare stil bara större PUSS och KRAM

2009-11-09 @ 13:54:41
Postat av: Ina

Vilken olig tripp du gjort! Hoppas allt är bra med dig gummsan? Puss!

2009-11-09 @ 20:35:43
Postat av: Emmelie

Det har varit en jättekul tripp :) allt är bara bra med mig bara det att man är så trött och slö nu hela tiden pga av mörkret.



Pappa: kul att du hittade hit till slut ;) jag ska se om de hjälper att jag lägger det som fet text istället.

pussar!

2009-11-09 @ 23:32:59

    Kommentera Här..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0