Bra dag....

Fick sluta lite tidigare idag, mycket skönt med de två extra timmarna jag fick för att uträtta ärende. Jag han åka förbi mammas och tommys nya lägenhet, den var stor och fin med ett kanon läge i stan, men färgen på väggarna behöver bytas, vilket de ska göras så det kommer nog bli jätte fint!  och med mammas magiska inredningsfingrar så ska det nog gå vägen. :) i övrigt så fick jag skjuts av mamma för att åka och handla kattsand och kattmat det är så jobbigt att kånka runt med det på bussen själv. hämtade även mina stövlar jag lämnat in på lagning hos skomakaren, så nu har jag äntligen ett par stövlar till som jag kan använda nu i höst/vinter. Och vinter verkar det bli för idag så kom det lite lite snöflingor.. *yeeaahhii*.. vilket känndes mysigt, så nu får det gärna vräka ner massa snö!! kanske är dags för mig att plocka fram min vinterjacka snart så jag slipper frysa så fort jag går utanför dörren.

Har även löst mitt och emelies aktuella värdsproblem idag.. vad vi ska ha för kläder till helgen. man kan säga så här: färgskalan är mycket enformig rättigenom, de vill säga svart! men den lilla svarta går väl alltid hem!?
Idag tog vi även reda på vad hotellet hette och vart det låg :P he he vi är inte de som är ute i god tid inte, men det verkar som hotellet är superfint. Nu ska vi bara ta reda på när bussen går med

Vi kom även fram till att vi är nog sjuka i den nya folksjukdomen sockerberoende, hörde ett program på radion idag som berättade om hur den utspelade sig och jag och emelie hade de flesta svaren för att vi skulle ha den. glada med det resultatet så gick vi och firade med en stor godispåse från VIP och tittade på Greys.


Puss puss

Kommentarer

    Kommentera Här..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0