Hallooo eller!

Helgen gick alldeles för fort! känns som jag missade en dag :) Men i lördags så var det i vanlig ordning mys inplanerat, med tösa Julia. Men vad händer! vi blir festsugna så det blir klackar och klänningar på, sedan beger vi oss ut i jönköpings nattliv.

Under söndagen så var jag på kalas hos kusin vitamin som fyllde 15, herregud vad stora de små liven blir fort :P känner att jag börjar bli lastgammal ha ha ha.... men den känslan går över varje gång man går ut och slår klackarna i taket :D
Under söndagskvällen så kom det efterlängtade myset som blev med Jossan, en liten påse snask, en film och en göttepizza fick det bli mmmm den kvällen satt där den skulle.


Lite bilder från lördagen blev det ju såklart, jag och Julia hade lite kul med spegeln :P



Som sagt så tyckte vi spegeln var kul under kvällen :D


Kolla skillnaden mellan spegeln och mig, i spegeln kommer min onda lilla djävul fram hi hi



Vi ägde lördagen 5/12-09 :D


Puss Puss


Kommentarer
Postat av: Julia

Ja gillart :)

2009-12-07 @ 22:12:02
Postat av: Emmi

Jag med :)!

2009-12-07 @ 22:20:51

    Kommentera Här..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0