Dan före dan före doppare dan

Jag har ju lyckats dra på mig en förkylning! så fort jag slappnar av och blir ledig från jobbet så blir jag någon variant av sjuk! Idag så har vi hälat på Min halvsyster Linda och hennes kille Joel i deras lägenhet som jag aldrig har sett tidigare, den var jätte fin! fick massa hembakat fika muummms! herregud jags ska bo på friskis och svettis efter nyår fram till sommaren! :) hi hi ne men lite skärpning ska det bli i varje fall! men just nu så är de ju rena njutar perioden i livet med myspys och god julmat, älskar julmaten! och i år så har jag nästan inte ätit någon julmat innan jul vilket gör att det kommer smaka ännu bättre på jul!














Puss


Kommentarer

    Kommentera Här..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0