Tisdag (Fusk Fettisdagen)

Idag så blev det mycket städa, plocka, sortera, göra matlådor. Mamma kom även och färgade håret och då passade jag på att bjuda på semlor! det tyckte jag att vi var värda efter en så jobbig och slitsam dag som vi hade haft :P. Annars så har det varit en väldigt lugn dag, jag känner att jag skulle vilja åka utomlands nu och få lite solstrålar på min albinovita kropp, stackars alla er som ska behöva se denna vita kropp som kommer blända er när den träffas av solen någon gång i Juni :) ha ha.



Puss Puss


Kommentarer
Postat av: Palm

Da blir du blekast i kvarteret i ar igen da..

2010-02-04 @ 09:46:22
Postat av: Julia

Känns som att bloggverksamheten stannat av va? ;)

2010-02-18 @ 22:33:20
Postat av: palmen

Totalt, fan va dalig stil. Vi har hallt i ett halvar nu jag o f, men du bara skiter i oss.

2010-02-19 @ 11:39:34
URL: http:// mangopalm.blogg.se/

    Kommentera Här..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0