Måndag

Dessa härliga måndagar! Jag har varit på mys pys fika med Jossan idag och tjötat om livet har även ätit världens godaste toast med pesto och mozzarella mmmmmuumms!
När jag gick hemmåt på kvällen så trodde jag faktiskt att mina öron skulle trilla av, de var så svinit kallt! jag har även hunnit med att färga håret och målat naglarna, så det har verkligen varit en riktig feel good dag idag :) och det gillar vi!

Fick låna bilen i morse så var en behaglig resa till jobbet, på lunchen så åkte jag till mamma och fick lunch och lämnade tillbaka bilen, skulle gärna ha en privat kock varje dag som jag kunde åka hem till och få lunch av :D.

Hela morgondagen är planerad för att färga håret på mamma och göra lunchlådor och städ!


Natt natt!

Kommentarer

    Kommentera Här..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0