tisdag kväll/natt

Nu är jag ny tränad och nyduschad mycket skönt när de väl är gjort men innan så är de ju hemskt trögt!

Så i helgen så var underbara Ina här vi var hundvakter åt herr Karlsson, ett riktigt charmtroll men som inte kan gå i koppel! de var även en hel del mat och fika med under helgen, vilket absolut uppskattas!! :) mycket snygga grejor blev de köpt för ina. själv så ligger jag på lugna sidan av shopping just nu (konstigt nog)...


Herr Karlsson




Fika monster

Fika monster




Kram


Kommentarer
Postat av: Mango

varfor inga bilder fran duschen?? annars bra :D

2009-09-16 @ 16:36:26
URL: http://mangopalm.blogg.se/
Postat av: mango

vem karlsson???

2009-09-16 @ 16:37:20
Postat av: Kristina

Tack själv stumpan! Och du var smart nog att hålla i stålarna...själv blir det havregrynsgröt resten av månaden:P

2009-09-16 @ 18:33:05
Postat av: Emmi

haha de kommer (aldrig). karlsson är en jobbarkompis hund som jag har fått va lite hundvakt åt :)de får bli de för mig med....

2009-09-16 @ 22:32:07

    Kommentera Här..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0