Jag har blivit sambo!

Onsadgen kom fort!
Gårdagen var super nice med massa mys med lilla Hampus, blev kaffe och kvällsmat. sen tyckte han att jag blivit lite bred över häcken så han körde mig till friskis så jag kunde riva av ett pass. sen när jag kom hem så satt jag i 3h för att försöka få bloggen att bli lite snyyggare, de slutade med att jag startade en test blogg så jag kan krångla och kladda i den i stället :).
Idag så var morgonen svinkall! men jag travade iväg till jobbet glad i hågen (mycket härlig känsla) dagen gick som planerat (rätt åt h--te) men de ordnade upp sig under eftermiddagen:). efter jobbet gick jag hem till malin för att få mina naglar fixade, de fick bli en fransk manikyr.
Vi gick sedan hem till mig för lite vin, ost och kex och det slutade med att jag har en sambo nu de närmast dagara. Just nu sitter vi och studera hur vi får orgasmer på egen hand med hjälp av fråga olle mycket givande.
Snart blir de lite sömn och ser fram emot imorgon när de blir umgänge med Becka.



Är jag nöjd för lite vin?? JA!!



Malin diggar osten :)



Malin försöker sig på "fråga olle" metoderna



Resultatet blev mycket bra

Godnatt puss


Kommentarer
Postat av: Mango

Vet inte hur många inlägg det blir nu för min dator cpar! men i så fall säger jag ytterligare en gång att bilderna är fantastiska!! mer sånt åt folket!! puss

2009-10-01 @ 07:28:21
URL: http://mangopalm.blogg.se/

    Kommentera Här..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0