Helgens bravader.

Fredag

Slutade mitt arbetspass 12.00 skyndade genast iväg mot stadens centrum för att bränna min lilla lön man slitit ihop denna månad! Handlade en tavelram för att fästa lite träbostäver med texten "känn dig som hemma" som ska hänga i hallen. har försökt göra en snygg bakrunde till bokstäverna tidigare med hjälp av svart tyg, frigolit och lim de resulterade i att de såg ut som min 8 årige son gjort något riktigt riktigt fint i slöjden till mig (de såg ut som skit), senare på eftermiddagen så kom min älskade lillebror och världens bästa Karlsson vi tog oss en liten promenad med dessa två, båda behövde rastas i friska luften. Senare så beställde vi en grekisk familjebricka för att smaska i oss till idol, då även mamma slutat jobbet och tagit sig hit för lite fredagsmys. Kvällen slutade med två tömda flaskor vin och massa prat (adam tröttnade efter första halvtimmen på vårt tjöööt).





Lördagen

Vaknade upp glad i hågen, skjutasde mamma till jobbet så jag fick låna lite bil under dagen.
Bestämde träff med julia för en shopping dag på stan, den viktigaste butiken gick vi in i först SYSTEMET! Sen började jakten på att par tights och en kajal till mig och någon grodliknande utstyrsel till Julia (hon skulle på maskerad och vara utklädd till gelé groda), de var ju höstmarknad denna dag så det tog ju hur lång tid som helst att ta sig fram på stadens gator!

Senare på eftermiddagen kom Erik och Figge ner till mig för att de skulle gå på Pablo Fransiscos show, vilket resluterarde i att jag köpte mig en sista minutenbiljett dit med för jag hade inget annat bättre för mig ändå, fanns bara 8 enstaka biljetter kvar till showen och jag lyckades med lite magi hamna på samma rad brevid dem! sannolikhet = noll, ångrar inte en minut att jag följde med på showen den va super kul och sällskapet med...
efteråt så skulle killarna åka hem igen till Karlstad, så då blev de en sväng till julias maskeradfest hon var på, där fanns det allt från gelégrodo, pirater, cowboys, Anna Anka, Godis napp, manliga prinsessor, själv så fick man låtsas vara sopsäck (var ju lite oinbjuden men hade en svart klänning på mig så sopsäck fick de bli:) kvällen blev mycket lyckad!


 
Gelegroda                                                   Sopsäck    



Söndag

Idag så blev det en liten mini promenad, för sedan kaffe med Hampus på eftermiddagen, under kvällen så blev det film och mer kaffe hos Rebecka och Mattias, nu ser jag fram emot veckan! imorgon blir de nog lite nagelbehandling hos Malin tjoho!

Mina pojkar små! tack för smset så himla kul att få de av er, synd att man inte kan skicka någon post till er, en liten kebabrulle hade nog suttit fint på posten va? :)

Natt puss


Kommentarer
Postat av: mango

later som en fullspackad helg!! men du maste juh lara dig att svara pa dina kommentarer ocksaa!!! hur kul ar det att skriva annars?? :D eeeh jaa post blir juh svart men svara pa sms maste du val kunna med din nya fina iphone ;) mmm en rulle hae vart fint assa!! men kaka pizza idag!

2009-09-28 @ 15:48:42
URL: http://mangopalm.blogg.se/

    Kommentera Här..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0