To all my girls!

Låten till tjejhelgen :)


                     


Kommentarer
Postat av: Ann-Lis

Hoppas att ni får en kul helg i storstaden. Själv ska jag jobba. Kul med din blogg. Kram

2009-11-06 @ 13:34:46
Postat av: Ann-Lis

Hoppas att ni får en kul helg i storstaden. Själv ska jag jobba. Kul med din blogg. Kram

2009-11-06 @ 13:35:37
Postat av: Emmelie

Hej! Vad kul att du har hittat hit! Ja jag ska verkligen utforska Sthlm nu är tredje gången jag är här i hela mitt liv! Så har inte mega koll än. Jobbar du kvar på sjukhuset eller? Kramar

2009-11-06 @ 23:48:08
Postat av: Ann-Lis

Hej!

Jajamen.Ett evigt kneg, men det är helt ok.

Ni hade en kul helg förstår jag.Det var en massa Värmlänningar som var med. Du dras till dom,eller hur? Om du ska hit igen får du gärna höra av dig om det blir någon tid över från party livet. Vi kanske bara kunde ses en liten stund. Sköt om dig.Jag följer dig på bloggen. Stor kram.

2009-11-10 @ 11:56:09

    Kommentera Här..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0