Tisadag (men känns som Onsdag)

Idag har det inte gått i många knop. Jag åkte direkt efter jobbet till Emma så hon kunde ta ett tag med saxen i mitt hår, så nu är det uppfräschat. Måste se till att man är piff till stocholmshelgen som kommer man vet ju aldrig vem man kan träffa där :) och appropå det så ska jag och Emelie ha ett litet kris möte imorgon inför sthlms resan, en dag innan våra vanliga pantertantsträffar för nu måste vi välja ut kläder, smycken, skor, underkläder, nagellack, ögonskuggor, nattlinen (för bådas trevnad under helegn, vi ska dela på en 140 säng :P), raggningsrepliker (till mig enbart såklart), öva på att blinka flörtigt med ett öga... ja ni hör ju! morgondagens kris möte är befogat! får bli en uppdatering imorgon.

Idag fick jag även mitt bälte som jag beställde från gina tricot, de var superfint! blir lite rock känsla när man tar på sig de tack vare nitarna, är nästan så man vill headbanga :D

Ja... i övrigt så har jag ätit en avocadomacka idag... hmmm intressant tänker ni... hmm nej inte ett dugg tänker jag, men de va de bästa jag kunde komma på  just nu. :)
Men för att slippa mer av denna helt meningslösa informationen jag delar med till er nu så ska jag väl lägga mig.     

godantt hoppetossor.


Kommentarer

    Kommentera Här..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0