Söndag

jag gillar söndagarna mer och mer! Innan tyckte jag att de va en enda lång ångestdag inför måndagen men de tankarna har ändrat sig totalt, nu så njuter jag av att man nästan aldrig har något planerat och man kan bara glida runt hur man vill i mysisar. Idag så har jag träffat rara Sandra och tjôtat massa över en lunch :) och nu ligger jag här i soffläge och hoppas på att om jag tänker riktigt riktigt hårt så kan jag tänka hit en godispåse från godisaffären :) tor ni det funkar?
Ska nog snart åka hem till mamma och få lite söndagsmiddag, de ser jag fram emot att få bli lite bortskämd.

Gårdagen blev mycket lyckad, förfest på torpa hos några studenttjejer som Julia kände, massa nytt folk som alltid är lika roligt! Blev sedan harrys med mycket dans och skaka rumpa moooves!
avslutade kvällen med pizzasvullande hos mig.

nu tror jag att jag ska gå och äta ett ägg, blev verkligen jättesugen på ägg... är de påsk snart? :P

Ha en go söndag

Puss

Kommentarer

    Kommentera Här..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0