Pigg idag!

Även när jag vaknade idag så smattrade regnet på fönstret, fast idag var det inte lika mysigt längre för jag visste att jag skulle bli tvungen att gå ut i det träliga vädret :P

Just nu så står jag och oroar mig för svinsprutan som jag tänker ta eftermiddag, alla som känner mig vet att jag har sprut/nål fobi så jag kan redan nu känna att det sticker i armen, tycker det är onödigt att trycka in en metallnål i kroppen och trycka in en massa vätska de ska ju ändå inte vara där :D.... Ja jag vet att det hjälper mig mot sjukdomar.




Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Tommy PPTE

Nu eller aldrig, heja heja med gris-sprutan...

Love

2009-11-18 @ 19:02:45
Postat av: Tommy PPTE

Nu eller aldrig med gris-sprutan, heja heja....

Love

Tommy

2009-11-18 @ 19:04:15
Postat av: Tommy PPTE

Ooops sorry för dubbeln....

2009-11-18 @ 19:04:54

    Kommentera Här..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0