mätt och belåten!

Nu så har jag ätit en jätte god middag med lax och god sås med chokladkaka till efterrätt, så jag fick rulla hem efter det!
Fick med mig massa tidningar från mamma som jag ska sjunka ner i min säng och läsa, de är vardags lyx tycker jag att få en ny tidning och sitta och mysläsa den med en kopp te eller liknande till.

lite bilder från gårdagen.


fixar lite inför kvällens bravader


Kvällens tre musketörer!


Pumorna för kvällen, grrrrr! :D


party people!


Lite folk man träffade under kvällen från skolan:

Friman (med crazy eyes)


Sigge (ser lite trött ut)


Fransson med flickvän



Puss puss


Kommentarer
Postat av: Tommy

Fy f... va snygg du är

2009-11-03 @ 17:52:48

    Kommentera Här..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0