Lördag

Härligt lugn helg hitills, blev tacos hemma hos mamma och Tommy igår men idol på tvn så som de ska vara en fredagkväll :). Har sovit jättedåligt i natt för jag har haft en katt som måste gått på någon drog som gjorde honom hyperakti, klättrar spinger och river precis överallt! gaahhh! men men jag biter ihop för att inte jag ska gäspa.
Nu i afton så skulle jag och Julia ha en myskväll hemma med film och snask men tjiiii fick vi :) de blir till att kladda på sig sminket spraya håret och på med partyblåsan för lite raj raj party ska de bli ikväll, alltid redo :D!.

Hittade några bilder på mammas dator som gör att jag längtar till sommaren


Glad av solen


Underbar bild på hur gött man kan må!


:)


Puss

Kommentarer
Postat av: Mango

Meeee LIKE!

2009-11-22 @ 12:39:36

    Kommentera Här..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0