Lite bilder sen helgen som lovat

Hej!
Dagen idag har inte gått i många knop när jag kom innanför dörren så hamnade jag i soffan nästan direkt, gjorde mig lite mat men sen så kopplade jag på min slö inställning för resten av kvällen. så istället för text idag så får det bli lite bilder från helgen.


Inte så skarp bild men vi hittade lyxgrejor i badrummet bl.a dessa snygga skapelser


Förfest, vin och chilinötter i handfatet (kreativ skål eller hur?)


Förväntansfulla flickor på Göta Lejon


Födelsedagsbarnet som fick presenten i September, Lina och Buddy holly fyller på samma dag lite coolt :)


Två brudar redo för en lördagskväll i Sthlms nattliv.

 
Julia och Julia mycket lätt att minnas


Värmländska partypinglor


Värmländska partpinglor 2 med ett inslag av Eskilstuna


En Lina och en värmländsk stockholmskille Henrik


Tjejernas våta dröm, en tjejtoalett för TVÅ hi hi :)


En nyligen hemkommen glad och lycklig Emmelie från den lyckade helgen


Detta ska bli en årlig tradition tycker jag :)

Godnatt Puss Puss

Kommentarer

    Kommentera Här..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0