Kvällsbloggare

Jag har insett att jag är en tvättäkta kvällsbloggare, på dagen så hinner jag ju inte är en typisk Svensson med 07.30 -17.00 jobb, och på kvällen ska man försöka hinna träffa lite folk och laga lite mat till dagen som kommer.
Idag fick jag besök av familjen blev Max hamburgare på kvällens meny, och lite prat om lägenheter familjen har varit och tittat på under dagen, de har nämligen sålt sitt fina hus nu och ska flytta in till stan, för att bli riktigt citychica hela högen. Ska bli så kul när det blir lite närmre till dem så man kan smidigt springa över varje vecka för söndags middag :D

Har i övrigt sett på Ullareds programet ikväll, det är ju för roligt! vilka riktiga orginal det finns där ute i Sverige! satt och skrattde och skämdes om vartannat mest hela programet. Det var bl.a två tanter från Göteborg som var super härliga de gick mest och skrattade åt varandra och bjöd på sig själva, det va förebilder det! sån vill jag bli när det är min tur att bli gammal :D
Så lite soffläge vart det allt ikväll och det är så skönt när man hör att regnet smattrar mot rutan. 
vet inte om jag skrivit det innan men det känns så himla bra den här hösten, blir oftast lite höst deppig varje år men i år så har jag inte ens varit i närheten av den känslan... än... :D,  är ju kanon hoppas det håller i sig hela hösten och vintern.

 
Gårdagens höst-söndags-middags-bjudnings-dukning :D


Den här katten vet vad soffläge innebär! hell yeahh!



Natti natti alla skruttar där ute

Kommentarer
Postat av: Tommy

Hej snyggo



Kul att se din blogg. Kul läsning och samtidigt mycket tänkvärt som du får ur dej. Fortsätt i denna stilen, nu ska jag hålla bättre koll på dej elektroniskt...

KRAM

Tommy

2009-11-03 @ 17:50:50
Postat av: Emmi

Hej hej! tack :) de ska jag försöka göra så gott jag kan. och fortfarande NEJ lexus är inte fet bara lite HULL! :P

2009-11-03 @ 22:42:43

    Kommentera Här..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0