Godmorgon

Idag så är vädret verkligen grått och ruggigt, sitter här på jobbet med min lilla värmefläkt från biltema vid fötterna :), den fick jag när jag började här på praktik för ca 3-4 år sedan, jag sa alltid att jag frös så min handledare tröttnade antagligen på den kommentaren och åkte efter ca 2 veckor och köpte en värmefläkt till mig. Den har hängt med ända tills nu :) hi hi.

Idag så är de inte så mycket annat på schemat, hem och plocka och städa efter jobbet, men de är väl det enda jag har tänkt mig.
Ser fram emot en lugn och skön vecka med nästan inget inplanerat.



Hit vill jag nu!


Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Beck

Den bilden ser inte helt fel ut nu... vekar som du hade kul i helgen. Härligt!!

2009-11-10 @ 15:23:46
Postat av: Emmelie

Jag skulle verkligen vilja åka dit nu! :) ja helgen var kanon! hur va din?

2009-11-10 @ 23:32:31
Postat av: Beck

MIn var bra. Åkte till päronen lite i söndags. Lite shopping i lördags..så lugn..ses snart?

2009-11-11 @ 14:25:59
Postat av: Emmi

Ja det tycker jag verkligen vad gör du på fredag efter 12?

2009-11-11 @ 22:49:33

    Kommentera Här..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0