Blev besök :)

Fick lite besök nu under kvällen av Hampus så han fick roa mig mellan tvättmaskins bytena. bläää vad det är tråkigt att tvätta! men men det är ju nödvändigt ont. så nu sitter jag här med en stor strykhög istället vet inte om det är så mycket bättre..

Imorgon så får jag lite sovmorgon ska bli så skönt, ska på löneseminarium hela dagen och det börjar kl 09.00 rena lyxtiden ju! och senare på kvällen så ska jag på tjejträff med vårat revisorföretag, de har temat inredning och arkitektur de ska bli kul att se vad de blir, gillar ju ämnet :) och innan jag går dit så får jag lite besök av min jobbarkompis Erika för en fika. 

Är ju snart helg för sjutton! veckorna går fort fort fort är de för att man blir äldre som de går fortare möjligtvis? hmm får säkert en liten ålderskris snart igen, hade en när jag var 20 kändes som jag stog med ena foten i graven då ha ha. Men tankesättet är ändrat och jag har bestämt att min nästa kris ska bli först vid 40, då får håret bli lila, och lite lyft här och där kanske :P nyskild med någon liten het toyboy i 20års åldern som sällskap, ha ha ja vi får se vad framtiden säger.

Nej nu skena tankarna iväg så nu ska jag sluta och gå och lägga mig istället.

Natti natti från mig Puss





Kommentarer

    Kommentera Här..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0