Sorry Sorry Sorry!

Har inte bloggat på 2 dagar nu men har inte haft någon motivation och har kännt mig lite nere och hängig, men ska bli bättre igen :).
Igår så fick jag gå hem från jobbet och rehabilitera mig för jag kännde mig sjuk, och ligger även hemma idag och surar, jag hatar att vara hemma är så tråkigt! men som tur är så känner jag mig bättre så imorgon är jag nog tillbaka!
Men så länge så mumsar jag kladdkaka och läser tidningar :), sitter och kollar ut och ser ett superväder utanför fönstret med strålande solsken och frost på träd  och bilar, önskar att det kan börja snöa lite nu också det hade ju varit perfekt!


Det var ta mig tusan den godaste kladdkaka jag någonsin gjort! nom nom nom!



Puss Puss


Kommentarer
Postat av: Ina

Krya på dig stumpan! Massa kramar!

2009-12-02 @ 17:47:34
Postat av: Emmi

Tack är redan bättre :)

2009-12-02 @ 20:23:45

    Kommentera Här..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0