Men vad jag slarvar :P

Jag har varit lite små slarvig med bloggen nu igen, men jag är inne i en sån period nu när det är så där halvtråkigt om dagarna, det är mörkt, segt och mörkt igen, så humöret blir ju lite dämpat emellanåt :P haha.

Igår så hade jag tvätt tid efter jobbet så jag slängde i mina två maskiner vid kl 18.00 och sen så gav jag mig av till Hampus för lite kafferep (är så lätt att knalla över nu när han har blivit city bo) och där var det fullt hus med Sigge Fia och Frippe så det blev kaffe i flera omgångar :) När det bara var jag hampus och sigge kvar så kom vi på att vi var lite hungriga så strax efetr nio började vi laga mat, är ju alltid kul att laga mat tillsammans :) så jag var inte hemma för ens halv tolv och kom då på att jag hade tvätt liggandes i tvättstugan, som tur va så hade ingen snott den :P

Har varit sååå trött hela dagen idag så jag tänker nog lägga mig snart, har hunnit med att vara på stora hotellet idag, Adams klass hade någon jul "marknad" där för insamling till klassresan, så som den snälla syster man är så handlade jag några armband och lite hembakade bullar för att sponsra.
Och nu sitter jag här som en hösäck och har precis gjort mig lite matlådor så nu får det bli lite bonde söker fru och se vem som de vinner böndernas hjärtan.
Jag vill också ha några män som man får välja och vraka ibland :( eller nej jag behöver inte massa de skulle räcka fint med en hjärtevän så småningom. ;)

Ha en mysig kväll gott folk.

Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Angelica Jonängen

Mörkt kan man säga att det är, men snart är det jul och gud så mysigt det är med alla ljus och så =0)

2009-12-10 @ 19:13:41
Postat av: Emmi

Så sant så sant och de vänder ju med ljuset snart som tur är :)

2009-12-13 @ 23:41:03

    Kommentera Här..
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0